مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 17:252023-01-23فرهنگي

فعالیت سینما اندیشه نهاوند بعد از یک سال وقفه/ آغاز فعالیت با اکران چهار فیلم


مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: سینما اندیشه نهاوند از پنجم بهمن ماه پس از یک سال وقفه با اکران چهار فیلم روز سینماهای کشور فعالیت خود را مجددا آغاز می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، امیر بحیرایی عصر امروز در جمع خبرنگاران از آغاز به کار سینما اندیشه در اداره ارشاد شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این سینما در ابتدا اکران در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت 16 با جدیدترین فیلم های سینمایی کشور فعالیت خود را آغاز می کند که امیدواریم با حمایت مردم و مسئولان شاهد رونق این مرکز و اکران همه روزه فیلم باشیم.

وی افزود: شروع به کار مجدد سینما به میمنت پیروزی فرا رسیدن ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود و در این ایام فیلم های بدون قرار قبلی ، برای مرجان ، طلا خون و انیمیشن موزیکال لوپتو به روی پرده می رود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند به سابقه فعالیت های سینمایی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: متأسفانه سال 1384 سینما فرهنگ که دارای سابقه بالایی در پخش فیلم بود به عنوان تنها سینمای نهاوند به دلایل مختلف از جمله عدم استقبال مردم، به روز نبودن تجهیزات و قدمت بنا با رأی کمیسیون ماده 5 تعطیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سینما اندیشه نهاوند بعد از یک سال وقفه/ آغاز فعالیت با اکران چهار فیلم

فعالیت سینما اندیشه نهاوند بعد از یک سال وقفه/ آغاز فعالیت با اکران چهار فیلم