مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 18:052023-01-23اقتصادي

یک واحد تولیدی در ارومیه پس از 7 سال به چرخه تولید بازگشت


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: واحد تولیدی اروم سرنگ ارومیه با همت دولت سیزدهم و حل موانع و مشکلات، پس از هفت سال توقف فعالیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه جواد کرمی اظهار داشت: واحد تولیدی اروم سرنگ ارومیه با همت دولت سیزدهم و حل موانع و مشکلات، پس از هفت سال توقف فعالیت، به چرخه تولیدبازگشت.

وی با بیان اینکه بررسی مشکلات این واحد تولیدی دو هفته پیش و در پنجاه و سومین بازدید میدانی از واحدهای تولیدی مشکل دار تحت عنوان یکشنبه های تولید در دستور کار قرار گرفت، افزود: موارد مالیاتی، بانکی و برخی مباحث مربوط به سازمان استاندارد از عمده مشکلات واحد تولیدی اروم سرنگ بود که منجر به تعطیلی آن شده بود.

کرمی همچنین با اشاره به دستور استاندار آذربایجان غربی برای بررسی و حل مشکلات این واحد تولیدی در کارگروه رفع موانع تولید، اظهار کرد: پس از بازدید 18 دی ماه مقام عالی استان از این واحد تولیدی و صدور دستورهای لازم برای بازگشت آن به چرخه تولید، شرکت تولیدی اروم سرنگ ارومیه در کمتر از 15 روز و با تلاش تیم اقتصادی استان مجدداً آغاز به کار کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه هم اکنون نزدیک به 20 نفر به طور مستقیم در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند، ادامه داد: فاز توسعه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک واحد تولیدی در ارومیه پس از 7 سال به چرخه تولید بازگشت

یک واحد تولیدی در ارومیه پس از 7 سال به چرخه تولید بازگشت