مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 18:102023-01-23سياسي

حج کوتاه شود


رییس سازمان حج و زیارت از تفاهم با بانک مرکزی برای انتقال ارز حج به عربستان خبر داد و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز کاهش مدت دوره سفر حج را مطالبه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین عبدالفتاح نواب ـ نماینده ولی فقیه در حج و زیارت ـ در نشست هفتگی شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، لزوم توجه به کاهش مدت سفر حجاج با توجه به توصیه مقام معظم رهبری را بار دیگر یادآور شد و از معاونان بعثه و سازمان حج و زیارت خواست با تهیه گزارش های به روز از فعالیت تمام واحدها، تلاش کنند همه مقدمات سفر حج به موقع انجام شود.

سیدصادق حسینی ـ رییس سازمان حج و زیارت ـ پیش تر درباره کاهش مدت سفر حج که معمولا بیشتر از 30 روز طول می کشد و میانگین آن در ادوار گذشته 35 روز نیز بوده است، اظهار کرده بود: کاهش این مدت تابع مؤلفه پرواز است که به دلیل تحریم ها ناچاریم از ظرفیت داخلی و هواپیمای خودمان استفاده کنیم که زمان سفر حج را طولانی می کند، اما اگر هواپیمای بزرگ در اختیار داشته باشیم مدت سفر حج به کمتر از 30 روز کاهش می یابد.

اگر سازمان هواپیمایی بتواند هواپیماهای کشورهای دیگر را اجاره کند و غربی ها هم اذیت نکنند، مدت زمان سفر حج را کاهش می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حج کوتاه شود

حج کوتاه شود