مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 18:252023-01-23سياسي

ارایه و بررسی گزارش عملکرد پیشرفت پروژه های آبی در 5 استان


جلسه مسائل مربوط به مشکلات آب استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد و سیستان و بلوچستان بعد از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

- جلسه مسائل مربوط به مشکلات آب استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد و سیستان و بلوچستان بعد از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه مسائل مربوط به مشکلات آب استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد و سیستان و بلوچستان بعد از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار و گزارش عملکرد پیشرفت پروژه های آبی این استان ها ارائه و بررسی شد.

مخبر در این جلسه با اشاره به تنش های آبی موجود در کشور، تلاش های صورت گرفته برای رفع این تنش ها را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: اقدامات مرتبط با حل مشکلات مربوط به آب و انجام پروژه های آبی در طول یک سال و نیم دولت سیزدهم گام های مؤثری بوده است.

وی با تأکید بر تکمیل طرح های آبرسانی به استان ها با توجه به اعتبارات تخصیص داده شده، تصریح کرد: استانداران مکلفند مصوبات مرتبط با پروژه های تعدیل مشکلات آبی این استان ها را با جزییات و سرعت دنبال کنند بطوری که برای سال آینده بخش عمده ای از مردم این مناطق مشکلات گذشته را نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه و بررسی گزارش عملکرد پیشرفت پروژه های آبی در 5 استان

ارایه و بررسی گزارش عملکرد پیشرفت پروژه های آبی در 5 استان