مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 18:402023-01-23سياسي

فراخوان حمایت از ساخت مواد صنعتی و توسعه فناوری های فرایندی حوزه مواد


ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از فراخوان حمایت از طرح های پیشنهادی در حوزه مواد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، فراخوان حمایت از ساخت مواد صنعتی و توسعه فناوری های فرآیندی حوزه مواد با حمایت ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری منتشر شد.

فراخوانی که توسط صندوق پژوهش و فناوری مدرس و با حمایت ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری منتشر شده است تا از فناوری های منتج به تاب آوری اقتصادی کشور که موجب دستیابی به صنعتی پایدار و رقابت پذیر در عرصه فناوری های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت می شود، حمایت شود.

 تحلیل و پایش مستمر واردات و شناخت نیاز کشور به آن، اهمیت قابل توجهی در برنامه ریزی برای توسعه فناوری و آینده صنعتی و اقتصادی کشور دارد.

اگر نگاهی کلی به صنایع مختلف داشته باشیم می توان به نیازمندی آنها به اقلام وارداتی پایه، واسطه و حتی نهایی پی برد؛ این موارد از جمله مهم ترین زمینه های ضررپذیری اقتصادی کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان حمایت از ساخت مواد صنعتی و توسعه فناوری های فرایندی حوزه مواد

فراخوان حمایت از ساخت مواد صنعتی و توسعه فناوری های فرایندی حوزه مواد