مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 18:552023-01-23فرهنگي

سریال سازی یک پلتفرم جدید در شبکه خانگی/بررسی پیشینی محتوای خارجی


در نشست ساترا پیشنهاد شد که پلتفرم «فیلم ناب» اولین رسانه داوطلب برای بررسی پیشینی محتوای خارجی، محتوای خارجی را قبل از بارگذاری به اداره کل نظارت و تطبیق ساترا ارائه دهد.

- در نشست ساترا پیشنهاد شد که پلتفرم فیلم ناب اولین رسانه داوطلب برای بررسی پیشینی محتوای خارجی، محتوای خارجی را قبل از بارگذاری به اداره کل نظارت و تطبیق ساترا ارائه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، نشست جدید از برنامه صمیمانه با حضور مدیران ساترا، محمد شهبازی و سعید شهبازی مدیرعامل و مدیر محتوایی پلتفرم فیلم ناب، میکاییل دیانی معاون ارتباطات انجمن سینمای جوان ایران، اکبر حبیب اللهی مدیرعامل انتشارات سروش و سید محمدهادی میرطاهری نماینده دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی در سالن نشست های ساترا برگزار شد.

سعید شهبازی مدیر محتوایی سکوی فیلم ناب در این برنامه درخصوص ویژگی های این رسانه صوت و تصویر فراگیر گفت: فیلم ناب پلتفرمی است که در حوزه نمایش محتوای ویدیویی فعال است که اصطلاحاً به آن VOD هم می گویند.

ما نزدیک به سه سال است که به این حوزه ورود کرده ایم و فعالیت جدی در این زمینه داریم و اکنون هم دو سریال و برنامه تلویزیونی آماده پخش داریم که در مراحل نهایی اخذ مجوز از ساترا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال سازی یک پلتفرم جدید در شبکه خانگی/بررسی پیشینی محتوای خارجی

سریال سازی یک پلتفرم جدید در شبکه خانگی/بررسی پیشینی محتوای خارجی