مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 18:552023-01-23سياسي

بابت مازوت سوزی نیروگاه شرمنده مردم هستیم/افتتاح پل سنجان اراک در دهه فجر


در ایام الله دهه فجر پروژه های متعددی از جمله پل سنجان احتمالا با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/مرکزی فرماندار اراک گفت: در ایام الله دهه فجر پروژه های متعددی از جمله پل سنجان احتمالا با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری می رسد.

امیر هادی سوم بهمن در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه اصحاب رسانه اراک خود را ملزم به ارائه واقعیت های سطح جامعه می کنند و امیدواریم فصل جدیدی از ارتباطات با اصحاب رسانه شکل بگیرد و بتوان آنچه در شان اراک است را ارائه کرد، اظهار کرد: فرمانداری نماد حاکمیت و حکمرانی در هر شهرستان و هماهنگ کننده دستگاه های اداری و اجرایی در شهرستان ها است، لذا هرچه مجموعه فرمانداری در شهرستان ظهور پررنگ تری داشته باشد دستگاه های اجرایی نیز خود را هماهنگ تر خواهند کرد.

وی با بیان اینکه طی یکسال و دو ماه گذشته در فرمانداری اراک تلاش شده یک فرمانداری ایستاده باشیم، افزود: فرماندار اراک، معاونین و بخشداران در اراک تلاش کرده اند مدیران فعال و ایستاده ای باشند که این فعال بودن را در حوزه های مختلفی از جمله اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، عمرانی و.

به اثبات رسانده اند.

فرماندار اراک تصریح کرد: در مدت مذکور پکیج کاملی از مسائل و مشکلات و خدمات ارائه شده و امیدواریم قضاوت همه نیز بر این باشد که مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابت مازوت سوزی نیروگاه شرمنده مردم هستیم/افتتاح پل سنجان اراک در دهه فجر

بابت مازوت سوزی نیروگاه شرمنده مردم هستیم/افتتاح پل سنجان اراک در دهه فجر