مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 19:102023-01-23سياسي

من هم یک سپاهی ام روی تابلوی نقاشان کرمانشاهی نقش بست


کارگاه نقاشی من هم یک سپاهی ام با حضور 30 نقاش کرمانشاهی برگزار و در آن نقاشان بصورت بداهه و زنده با همین مضمون در حمایت از سپاه خلق اثر کردند.

- "من هم یک سپاهی ام" روی تابلوی نقاشان کرمانشاهی نقش بست ایسنا/کرمانشاه کارگاه نقاشی "من هم یک سپاهی ام" با حضور 30 نقاش کرمانشاهی برگزار و در آن نقاشان بصورت بداهه و زنده با همین مضمون در حمایت از سپاه خلق اثر کردند.

علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، عصر امروز (سوم بهمن) در حاشیه برگزاری این کارگاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اقدام خصمانه دول غربی در تحریم سپاه پاسداران، گفت: در همین راستا این برنامه با هدف محکومیت این اقدام و اعلام حمایت نقاشان استان از سپاه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: برخلاف چیزی که مخابره می شود، هنرمندان ما نسبت به انقلاب و اتفاقات آن متعهدانه عمل می کنند و در این چند ماه گذشته با حضور و نقش آفرینی در راهپیمایی 13 آبان، 9 دی، جشنواره تئاتر فجر و.

این امر را به اثبات رسانده اند.

صفدری تصریح کرد: امروز هم 30 نفر از نقاشان مطرح و ممتاز استان گرده هم آمده اند تا بصورت بداهه و زنده به خلق آثار هنری با مضمون و پیام من هم یک سپاهی ام بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

من هم یک سپاهی ام روی تابلوی نقاشان کرمانشاهی نقش بست

من هم یک سپاهی ام روی تابلوی نقاشان کرمانشاهی نقش بست