مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 19:202023-01-23دانش

دومین جشنواره «مولودی خوانی نبوی» در کردستان برگزار می شود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان از برگزاری «جشنواره مولودی خوانی نبوی» همزمان با ایام مبعث رسول الله (ص) در سنندج خبر داد.

- سنندج- رییس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان از برگزاری جشنواره مولودی خوانی نبوی همزمان با ایام مبعث رسول الله (ص) در سنندج خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قباد میمنت آبادی روز دوشنبه در مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره مولودی خوانی نبوی در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 40 هزار دانشجو در رشته های مختلف در سطح استان مشغول به تحصیل هستند که 13 هزار نفر آنان در دانشگاه آزاد تحصیل می کنند.

وی افزود: هم اکنون دانشگاه آزاد اسلامی کردستان در واحد سنندج و واحدهای سقز، مریوان، بیجار، قروه در بیش از 400 رشته محل فعال از کاردانی تا دکترا دارای کلاس های آموزشی است.

میمنت آبادی اظهار کرد: همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) و از 27 رجب شاهد آغاز رویداد فرهنگی دانشگاه آزاد کشور در 34 واحد دانشگاهی در 31 استان کشور خواهیم بود.

وی افزود: در استان کردستان نیز برای دومین سال متوالی شاهد برگزاری جشنواره مولودی خوانی نبوی خواهیم بود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان اعلام کرد: تاکنون آثار 15 گروه در بخش گروهی، 10 نفر در بخش تک نفره و 8 مقاله پژوهشی به دبیرخانه ارسال شده است و علاقه مندان تا 15 بهمن برای وصول آثار و شرکت در این جشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره «مولودی خوانی نبوی» در کردستان برگزار می شود

دومین جشنواره «مولودی خوانی نبوی» در کردستان برگزار می شود