مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 19:252023-01-23اقتصادي

بهسازی جاده خلخال - اسالم نیازمند تامین اعتبار


عملیات اجرایی بهسازی، زیرسازی و آسفالت جاده خلخال - اسالم نیازمند تامین اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جواد یحیی زاده بعدازظهر دوشنبه در نشست با صاحبان کارگاه های تولید شن و ماسه اظهار کرد: عملیات اجرایی بهسازی، زیرسازی و آسفالت 5 کیلومتر از راه خلخال به اسالم در حوزه استحفاظی خلخال و 12 کیلومتر در حوزه استحفاظی گیلان به اعتبار نیاز دارد که این اعتبار حدود 2 هزار و 400 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی بهسازی، زیرسازی و آسفالت 17 کیلومتر از مسیر راه خلخال به اسالم در هر دو حوزه استان های اردبیل وگیلان از ابتدای سال آینده گفت: با مساعد شدن شرایط جوی از طرف اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آغاز خواهد شد.

فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به هزینه های سنگین بهسازی و آسفالت راه های ارتباطی خلخال به گیلان برای دولت گفت: در صورت تحویل بار اضافه به هر کدام از کامیون های حامل بار شن و ماسه از سوی دارندگان کارگاه های شن و ماسه خلخال، واحد تولیدی متخلف پلمپ و تعطیل خواهد شد.

یحیی زاده با اشاره به تأمین روزانه بیش از 300 دستگاه کامیون شن و ماسه مورد نیاز طرح های عمرانی استان گیلان، گفت: از دو سال پیش هرگونه برداشت مصالح ساختمانی از جمله شن و ماسه از معادن استان گیلان ممنوع اعلام شده و همین امر موجب هجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی جاده خلخال - اسالم نیازمند تامین اعتبار

بهسازی جاده خلخال - اسالم نیازمند تامین اعتبار