مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 19:352023-01-23اقتصادي

برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی در قزوین


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین از برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی از سوم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان خبر داد.

- احمد خورگامی اظهار کرد: فناوری های روز منجر به تولید تولید محصولات جدید می شوند و به تبع خدمات بهتر و گسترده تری نیز در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی افزود: کاهش مصرف انرژی و ارتقای کیفیت، مهم ترین شاخص در صنعت تولید لوازم خانگی محسوب می شود و به همت صنعتگران، تولیدکنندگان، عرضه کنندگان و بازرگانان ایرانی صنایع مربوط به لوازم خانگی کشور به حدی از توانایی و کیفیت رسیده است که نه تنها در عرصه داخلی بلکه در عرصه های بین المللی نیز قادر به رقابت با تولیدکنندگان خارجی است.

این مسئول یادآور شد: برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی فرصت بسیار مناسبی است تا گوشه ای از تنوع، تحولات و پیشرفت های صورت گرفته در زمینه لوازم خانگی به نمایش گذاشته شود و فضایی به منظور تبادل اطلاعات، ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی، حمایت از تولید داخلی، آشنایی با صنایع مرتبط، بازاریابی و تبلیغات فراهم شود.

این مسئول تصریح کرد: در این رستا نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی از تاریخ سوم تا هفتم بهمن ماه سال جاری به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی در قزوین

برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی در قزوین