مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 19:352023-01-23اقتصادي

40 پروژه بازآفرینی شهری در اردبیل در حال اجرا است


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 40 پروژه بازآفرینی شهری در شهر اردبیل به ویژه محلات پرتراکم و قدیمی اردبیل در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محبوب حیدری عصر دوشنبه در جلسه بهسازی بافت فرسوده در اردبیل اظهار کرد: با پرداخت تسهیلات کم بهره عملیات بهسازی، نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی در محدوده بافت فرسوده در استان اردبیل در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: عمده این بافت های فرسوده در داخل شهرها به ویژه اردبیل قرار دارند که به دنبال الحاق روستاها به شهرها، ما با انبوهی از بافت فرسوده و ضرورت بهسازی در این حوزه روبه رو هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با همکاری شرکت بازآفرینی شهری 40 پروژه در این حوزه در استان اردبیل در حال اجرا است که تلاش بر تکمیل و به بهره برداری رساندن این پروژه ها در محلات با بافت فرسوده و قدیمی است.

حیدری افزود: تلاش ما بر این است تا با تأمین اعتبارات و منابع مورد نیاز در کنار اجرای طرح های بازآفرینی شهری، از ساکنان این مناطق برای بهسازی واحدهای مسکونی حمایت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ساختمان هایی که بیش از 15 سال عمر دارند، از پایداری و دوام مناسبی برخوردار نیستند که این موضوع نگرانی و دغدغه ما را چندین برابر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 پروژه بازآفرینی شهری در اردبیل در حال اجرا است

40 پروژه بازآفرینی شهری در اردبیل در حال اجرا است