مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 19:402023-01-23سياسي

سپاه آزمون پس داده در ایثار و جهاد است


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه آزمون پس داده در عرصه های مختلف ایثار، جهاد و شهادت است و هیچ کشوری نمی تواند عظمت و صلابت آن را مخدوش کند.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه آزمون پس داده در عرصه های مختلف ایثار، جهاد و شهادت است و هیچ کشوری نمی تواند عظمت و صلابت آن را مخدوش کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر دوشنبه در دیدار اقشار و گروه های مختلف با سپاه در اردبیل اظهار کرد: اقدام گستاخانه پارلمان اروپا در وارد کردن سپاه به لیست تروریسم حرکتی شیطنت آمیز است که نشان از سفاهت و نادانی آنها است.

وی تصریح کرد: سبزپوشان راست قامت در طول چهار دهه گذشته با حضور در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی را به شکل کامل پشتیبانی کرده و زمینه ظهور و بروز عزت و عظمت واقعی را مهیا کردند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه 43 سال است که توسط استکبار جهانی تحریم شده اما با اقتدار، عزت و عظمت در صحنه های مختلف به ویژه جنگ تحمیلی توانست رشادتی تاریخی و بی نظیر از خود به یادگار بگذارد.

محمدی اصل جنگ ترکیبی دشمن را در مقطع کنونی، جنگ پیچیده همراه با رمز و رموز خاص توصیف کرد و افزود: در این عرصه نیز سپاه پا عقب نکشیده بلکه سعی داشته تا زمینه پیشرفت، عمران و آبادانی را در کنار تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه آزمون پس داده در ایثار و جهاد است

سپاه آزمون پس داده در ایثار و جهاد است