مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 19:452023-01-23سياسي

نحوه اصلاح قانون نظام صنفی بررسی شد


نشست بررسی نحوه اصلاح قانون نظام صنفی با حضور رییس و هیات رییسه اتاق اصناف ایران و نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی و دستگاه های مربوطه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از در این باره گفت: قانون نظام صنفی، به عنوان عالی ترین قانون در حوزه اصناف در سال 1392 مورد اصلاح قرار گرفت.

با این وجود در آن زمان، تمامی نظرات اصناف اعمال نشد و همین امر تا امروز گریبان گیر اصناف شده است.

قاسم نوده فراهانی در این باره بیان کرد: اصناف برای تامین نیاز جامعه و مدیریت بازار نیازمند زیرساخت های قانونی هستند، لذا اصلاح قانون نظام صنفی بر اساس نیازهای جامعه صنفی از الزاماتی است که اتاق اصناف ایران از مجلس پیگیری می کند.

وی بیان کرد: نشست امروز اتاق اصناف ایران نیز با این مضمون برگزار شد که ملاحضات اصناف، مجلس و سایر دستگاه های مرتبط بررسی شود.

نوده فراهانی افزود: با توجه به این که نمایندگان مجلس در فرصت ناچیز انتهایی سال، امکان اصلاح تمامی مواد قانون نظام صنفی را ندارند، لذا مقرر شد چند ماده مهم در اولویت اصلاح قرار گیرد.

در این راستا، اتاق اصناف ایران با جمع بندی نظرات اتاق های اصناف شهرستان ها در مورد این مواد قانونی، پیشنهادات موجود را به فوریت و طی هفته های آتی به کمیسیون اقتصادی مجلس تقدیم خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه اصلاح قانون نظام صنفی بررسی شد

نحوه اصلاح قانون نظام صنفی بررسی شد