مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 19:502023-01-23سياسي

تروریست نامیدن سپاه ناشی از عجز استکبار است


فرمانده مرزبانی هرمزگان قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی توسط پارلمان اروپا را ناشی از عجز و ناتوانی آنان در مهار قدرت و نفوذ سپاه در منطقه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر وصف این نهاد انقلابی و ارزشی فرمودند: انقلابی زیستن و انقلابی ماندن بخش مهمی از کارنامه سپاه پاسداران است.

سردار اسماعیلی با اشاره به دسیسه های اخیر دشمنان علیه نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد که مخالفت دشمنان با سپاه پاسداران، خود نشانه راستین بودن و اصیل بودن راه و هدف این عزیزان می باشد و مردم ما به داشتن چنین نیروهای پاک و انقلابی افتخار خواهند کرد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان تصمیم نابخردانه نمایندگان پارلمان اروپا را نشانه استیصال و فروپاشی استکبار جهانی دانست و یادآور شد: این اقدام نه تنها هیچ تاثیری در عزم و اراده مردم ایران نداشته بلکه باعث افزایش همبستگی بیشتر ملت با سپاه شده و نشان از کینه ورزی استکبار جهانی نسبت به نظام و مردم دارد.

وی ادامه داد: تمام عصبانیت پارلمان اروپا و در راس آن آمریکا و دیگر ایادی ستمکار آن، توسعه روز افزون و پیشرفت معجزه آسای سپاهیان ایران اسلامی می باشد زیرا سپاه همواره از ارکان محوری ایران و خار چشم آمریکای تروریسم پرور بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریست نامیدن سپاه ناشی از عجز استکبار است

تروریست نامیدن سپاه ناشی از عجز استکبار است