مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 19:552023-01-23سياسي

تبدیل وضعیت 80 درصدی نیروهای ایثارگر در دستگاه های دولتی لرستان


مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: در دستگاه های دولتی 80 درصد تبدیل وضعیت ها انجام شده و در بخش خصوصی نیز به دنبال رفع مشکل هستیم.

- ایسنا/لرستان مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: در دستگاه های دولتی 80 درصد تبدیل وضعیت ها انجام شده و در بخش خصوصی نیز به دنبال رفع مشکل هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ازنا که سوم بهمن ماه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با محکومیت اقدام غیرقانونی پارلمان اروپا در راستای تروریست خواندن سپاه پاسداران و اعلام حمایت جامعه ایثارگران از سپاه پاسداران، اظهار کرد: هیچ چیزی در دنیا جای سپاه پاسداران را نخواهد گرفت.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات ایثارگران در حوزه های مختلف بیان کرد: در طرح ملی مسکن جلساتی با حضور استاندار و معاون عمرانی استاندار برگزار شده و طر-ح ملی مسکن ایثارگران به صورت جدی در حال پیگیری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بیان کرد: در حوزه مسکن ایثارگران در شهرستان ازنا کمترین مشکل و در برخی شهرستان ها بیشترین مشکل را داریم که رفع این مشکل در اولویت و دغدغه جدی بنیاد شهید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت 80 درصدی نیروهای ایثارگر در دستگاه های دولتی لرستان

تبدیل وضعیت 80 درصدی نیروهای ایثارگر در دستگاه های دولتی لرستان