مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 20:152023-01-23سياسي

توجه به جهاد تبیین در برنامه های دهه فجر ضرورت دارد


فرماندار شفت با بیان اینکه توجه به جهاد تبیین در برنامه های دهه مبارک فجر ضرورت دارد، گفت: جشن های دهه فجر امسال باید پررنگ تر از سال گذشته برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی نقدی عصر دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی شفت ضمن تبریک پیشاپیش ایام دهه فجر به تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها در دنیا اشاره کرد و اظهار داشت: اصل اسلامیت و جمهوریت دو رکن اساسی و از مهمترین تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها است.

وی به برگزاری مراسم و جشن های دهه فجر اشاره کرد و افزود: برگزاری این جشن ها امسال باید متفاوت تر و باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود و اهداف و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه تبیین شود.

نقدی به لزوم انعکاس حداکثری عملکرد دستگاه های اجرایی برای افکار عمومی اشاره کرد و ادامه داد: دستگاه های اجرایی می بایست عملکرد و دستاوردهای ادارات خود را طی 44 سال گذشته به ویژه در دولت سیزدهم در دهه فجر و برای مردم تشریح نمایند.

وی تاکید کرد: فضاسازی و آذین بندی فضاهای عمومی شهر در دهه فجر باید میدان ها و مراکز اصلی شهرستان نیز نشانگر این جشن ملی در خور شأن این ایام باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به جهاد تبیین در برنامه های دهه فجر ضرورت دارد

توجه به جهاد تبیین در برنامه های دهه فجر ضرورت دارد