مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 20:382023-01-23اجتماعي

طرح لاله های روشن در مدارس گیلان برگزار می شود


رییس کنگره هشت هزار شهید گیلان از اجرای طرح «لاله های روشن» در مدارس گیلان خبر داد و گفت: طبق این تفاهم نامه و با هماهنگی های انجام شده از این به بعد یادواره شهدای دانش آموز با هدف تبیین ارزش ها و فرهنگ ایثار و شجاعت بین نسل آینده ساز جامعه در مدارس متوسطه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ ملک علیپور عصر امروز در جلسه امضای تفاهم نامه با اداره کل آموزش و پرورش گیلان در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در اشاعه فرهنگ شهادت در نسل جدید بسیار مهم و تاثیرگذار است، اظهار کرد: دانش آموزان در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در جبهه داشته و با خون پاک خود درس ایثار و وفاداری به همگان نشان دادند.

  وی از اجرای طرح لاله های روشن در مدارس گیلان خبر داد و گفت: طبق این تفاهم نامه و با هماهنگی های انجام شده از این به بعد یادواره شهدای دانش آموز با هدف تبیین ارزش ها و فرهنگ ایثار و شجاعت بین نسل آینده ساز جامعه در مدارس متوسطه اول و دوم برگزار خواهد شد.

  رییس کنگره هشت هزار شهید استان گیلان با تاکید بر لزوم توجه به اتخاذ تمهیدات لازم در برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی در این استان بیان کرد: یکی از وظایف سپاه قدس گیلان و آموزش و پرورش تمهید مقدمات برپایی یادواره های دانش آموزی اعم از برپایی یادوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح لاله های روشن در مدارس گیلان برگزار می شود

طرح لاله های روشن در مدارس گیلان برگزار می شود