مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 20:502023-01-23ورزشي

بازی سخت هفته را بردیم/ از حضور پرشور تماشاگران غافلگیر شدم


سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه بازیکنان در هفته بیستم لیگ برتر یک بازی سخت و حساس را با پیروزی پشت سر گذاشتند، گفت: جوی که تماشاگران در سالن امام خمینی(ره) گرگان به وجود آوردند تیم را غافلگیر کرد.

- ایسنا/گلستان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه بازیکنان در هفته بیستم لیگ برتر یک بازی سخت و حساس را با پیروزی پشت سر گذاشتند، گفت: جوی که تماشاگران در سالن امام خمینی(ره) گرگان به وجود آوردند تیم را غافلگیر کرد.

مهران حاتمی شامگاه امروز دوشنبه 3 بهمن ماه 1401 پس از پایان حساس ترین بازی هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال و پیروزی تیم شهرداری گرگان مقابل تیم پالایش نفت آبادان اظهار کرد: بازیکنان تیم شهرداری گرگان در این هفته یک بازی سخت و حساس را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه بازیکنان تیم به شکل توأمان در دو لیگ برتر کشور و لیگ قهرمانان آسیا بازی می کنند، ادامه داد: اینگونه برگزاری مسابقات برای تیم بسیار خسته کننده است ولی با وجود این خستگی موفق شدند امروز پیروز میدان باشند.

وی پالایش نفت آبادان را تیمی بسیار قوی دانست و افزود: آنها امروز خوب بودند و با همه توان در میدان حاضر شدند ولی ما با برنامه بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی سخت هفته را بردیم/ از حضور پرشور تماشاگران غافلگیر شدم

بازی سخت هفته را بردیم/ از حضور پرشور تماشاگران غافلگیر شدم