مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 20:552023-01-23اجتماعي

البرز در زیرساخت فضاهای آموزشی و پرورشی فقر تاریخی دارد


این استان در زیرساخت فضاهای آموزشی و پرورشی فقر تاریخی دارد که رفع یا کاهش آن نیازمند حمایت و مشارکت مسئولان کشوری، - مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: این استان در زیرساخت فضاهای آموزشی و پرورشی فقر تاریخی دارد که رفع یا کاهش آن نیازمند حمایت و مشارکت مسئولان کشوری، استانی و خیرین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حجر گشت عصر دوشنبه در بازدید مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از کانون فرهنگی تربیتی فاطمه الزهرا (س) آموزش و پرورش ناحیه سه کرج افزود: مشکل استان البرز در بخش نیروی انسانی نیز جدی است زیرا جمعیت دانش آموزی آن در هر سال تحصیلی به علت مهاجرت رو به افزایش است.

وی خاطرنشان کرد: اردوگاه آیت الله طالقانی و شهید بهشتی استان البرز دارای مشکلاتی از جمله در بخش جاده، گازرسانی، معارض و سیستم گرمایشی هستند که برای تأمین نیازهایشان نیاز به حمایت داریم.

وی با اشاره به اینکه اردوگاه دانش آموزی شهید بهشتی کردان یک اردوگاه نیمه آباده است، عنوان کرد: با وجود همه مشکلات و با نگاه جهادی در این اردوگاه که به بیابانی متروکه تبدیل شده بود، 90 روز اردوی دانش آموزی برگزار شد.

حجرگشت یادآورشد: استان البرز در حال حاضر 11 کانون فرهنگی تربیتی دارد و به تازگی کد راه اندازی کانون فرهنگی تربیتی سردار شهید قاسم سلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز در زیرساخت فضاهای آموزشی و پرورشی فقر تاریخی دارد

البرز در زیرساخت فضاهای آموزشی و پرورشی فقر تاریخی دارد