مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 21:002023-01-23سياسي

شرکت 60 هزار نفر در بیست و سومین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری


مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: 60 هزار نفر در مرحله اول بیست و سومین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس مهاجر عصر دوشنبه در بازدید از کانون فرهنگی تربیتی فاطمه الزهرا (س) آموزش و پرورش ناحیه سه کرج اظهار کرد: 60 هزار نفر در مرحله اول بیست و سومین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری شرکت کردند مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش افزود: امسال تغییراتی در برگزاری این رویداد مهم ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه استان البرز به عنوان ستاد اجرایی و دبیرخانه بیست و سومین دوره پرسش مهر رییس انتخاب و فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: دانش آموزان به صورت متن، پیام یا نقاشی برای مدرسه خوب که سوال رییس جمهور است آثارشان را ارسال می کنند.

مهاجر یادآور شد: یک محور هم در پرسش مهر به ایده و تجربه ها مربوط می شود و براین اساس فرهنگیان و دانش آموزانی که ایده خوبی برای پرسش های رییس جمهور دارند، در کلیپ های 5 دقیقه ای آثار خود را برای دبیرخانه ارسال می کنند.

این مسئول با بیان اینکه اقدامات دبیرخانه بیست و سومین پرسش مهر ریاست جمهوری در استان البرز ستودنی است، اضافه کرد: پرسش مهر ریاست جمهوری این دوره نسبت به سال گذشته در بخش محتوایی و مدل اجرا تفاوت پیدا کرد و همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 60 هزار نفر در بیست و سومین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری

شرکت 60 هزار نفر در بیست و سومین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری