مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 21:402023-01-23حوادث

بازداشت 124 شرور در پایتخت/ کشف 160 هزار داروی قاچاق و غیرمجاز


فرمانده انتظامی تهران بزرگ از بازداشت 124 نفر از اوباش سطح دار پایتخت خبر داد.

- فرمانده انتظامی تهران بزرگ از بازداشت 124 نفر از اوباش سطح دار پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی در اجرای هشتمین مرحله از طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی که دوشنبه شب در مقر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، گفت: امشب عملیات بزرگ یورش به مخفیگاه های اوباش، قماربازان، مجرمان و متخلفانی که در پایتخت لانه کرده بودند به اجرا درآمد.

این طرح نتیجه تلاش همکاران من در پلیس امنیت، پلیس فتا و اطلاعات بود که پس از روزها کار اطلاعاتی در 48 ساعت اخیر به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه در این طرح 124 نفر از اوباش سطح دار دستگیر شدند، گفت: 63 نفر از این افراد، اوباشی هستند که اقدام به تخریب، شرارت نزاع ودرگیری کرده بودند.

16 نفر نیز اوباشی بودند که اقدام به توزیع مشروبات الکلی کرده بودند و هفت نفر هم جزو اراذل و اوباشی بودند که اقدام به توزیع مواد مخدر کرده بودند.

رحیمی با بیان اینکه 17 نفر از دستگیرشدگان هم کسانی بودند که مراکز قمار و فساد دایر کرده بودند، گفت: همچنین 21 نفر از مزاحمان نوامیس در محلات مختلف تهران هم بازداشت شدند.

رییس پلیس پایتخت ادامه داد: 17 قبضه سلاح جنگی و شکاری و 31 قبضه شبه سلاح و 742 عدد قشنگ جنگی و بالغ بر 170 سلاح سرد از این افراد کشف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 124 شرور در پایتخت/ کشف 160 هزار داروی قاچاق و غیرمجاز

بازداشت 124 شرور در پایتخت/ کشف 160 هزار داروی قاچاق و غیرمجاز