مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 21:502023-01-23فرهنگي

محبی پور: مطالبه گری نقطه قوت رسانه است


دومین رویداد رسانه ای دکه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور معاون سیاسی استانداری و جمعی از مدیران، سردبیران، دبیران، خبرنگاران و عکاسان رسانه های فارس، - ایسنا/فارس دومین رویداد رسانه ای "دکه" به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور معاون سیاسی استانداری و جمعی از مدیران، سردبیران، دبیران، خبرنگاران و عکاسان رسانه های فارس، در شیراز برگزار شد.

عصر دوشنبه سومین روز از بهمن، سالن غزل مجموعه فرهنگی تالار حافظ شیراز، میزبان دومین رویداد دکه ، بود که طی آن، منصور آرامش فر یکی از خبرنگاران پیشکسوت شیراز پیرامون خاطرات و تجارب خود از حدود 5 دهه فعالیت رسانه ای گفت و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس نیز ضمن بیان سخنانی، به پرسش های خبرنگاران حاضر در جلسه، پاسخ گفت.

آغازگر این رویداد، سخنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس بود که ضمن تبریک حلول ماه رجب، خبر از پیش بینی رویدادهای متنوع فرهنگی و هنری به مناسبت ایام الله دهه فجر در گستره استان داد.

حمیدرضا قانعی، با اشاره به اینکه فراخوان جشنواره ملی آواها و نماها، چهارشنبه پیش رو منتشر خواهد شد، برگزاری جشنواره فیلم فجر طی روزهای هفده تا بیست و سوم بهمن را یکی دیگر از رویدادهای مهم فرهنگی و هنری وعده داده شده، دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبی پور: مطالبه گری نقطه قوت رسانه است

محبی پور: مطالبه گری نقطه قوت رسانه است