مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 23:152023-01-23اقتصادي

مصوبات شورای فنی روی کاغذ نمانده است


معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: مصوبات شورای فنی به درستی اجرا شده و به هیچ عنوان روی کاغذ نمانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید کمال الدین میرجعفریان شامگاه دوشنبه در دهمین جلسه شورای فنی استان اردبیل اظهار کرد: کمیته های مصالح، پیمان و آموزش گزارش خود را در جلسه شورای فنی ارائه کردند تا مشکلات و موانع پیش رو در مناطق مختلف استان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تصمیم گیری های نهایی انجام شود.

وی ضرورت استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد را در ساخت و سازها به ویژه احداث مسکن ملی یادآور شد و تصریح کرد: به هیچ وجه تولید و مصرف مصالح بی کیفیت توصیه نمی شود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل ضرورت برداشت اصولی و درست معادن را اعم از شن و ماسه و تولید مصالح با کیفیت بتنی یادآور شد و گفت: واحدهای شن و ماسه در برخی از مناطق استان به ویژه خلخال زیاد است که انتظار می رود دیگر مجوزی در این حوزه صادر نشود.

میرجعفریان افزود: 10 واحد تولید شن و ماسه در جنوب استان فعالیت می کنند که دیگر نیازی برای صدور مجوز معدنی نیست و به جای آن با حمایت از سرمایه گذاران، واحدهای تولید محصولات بتنی مورد حمایت و دقت نظر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت، انجمن پیمانکاران و انبوه سازان باید نیاز خود را در جنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات شورای فنی روی کاغذ نمانده است

مصوبات شورای فنی روی کاغذ نمانده است