مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 23:152023-01-23سياسي

سخنگوی کمیسیون فرهنگی: بودجه فرهنگی و هنری متناسب با رشد بودجه عمومی کشور نبوده است


احمد راستینه با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مقرر شد تا این کمیسیون طی نامه ای به رییس جمهور و ریاست سازمان برنامه و بودجه نسبت به عدم تناسب اعتبارات بودجه رسانه ملی با رشد بودجه عمومی کشور نظرات خود را اعلام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، احمد راستینه در تشریح دستور کار روز (دوشنبه3 بهمن ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: در نشست امروز کمیسیون جبلی رییس سازمان صدا و سیما به همرا ه معاونان مربوطه مهمان کمیسیون فرهنگی بودند که اعتبارات بودجه ای این سازمان مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان در مجلس یازدهم افزود: در جلسه امروز رییس سازمان صدا و سیما ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله سازمان به اعتبارات اختصاص یافته به  رسانه ملی طی سال 1401 پرداخت.

وی در ادامه یادآور شد: در این نشست اعضای کمیسیون فرهنگی با انتقاد از اعتبارات اختصاص یافته به سازمان صدا و سیما در خصوص تولید محتوا و توجه به آثار فاخر و سریال های الف و الف ویژه که نیاز  جدی امروز آنتن رسانه ملی است، نکاتی را به صورت جزیی در بودجه این نهاد فرهنگی مطرح کردند.

 *بودجه فرهنگی و هنری متناسب با رشد بودجه عمومی کشور نبوده است  راستینه تصریح کرد: بودجه فرهنگی و هنری متناسب با رشد بودجه عمومی کشور نبوده است در این بین اعتبارات بودجه ای رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی کمیسیون فرهنگی: بودجه فرهنگی و هنری متناسب با رشد بودجه عمومی کشور نبوده است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی: بودجه فرهنگی و هنری متناسب با رشد بودجه عمومی کشور نبوده است