مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 23:402023-01-23سياسي

دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان معرفی شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر نقش محوری جهاد تبیین در برنامه هاو جشن های گرامیداشت دهه فجر و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان تاکید کرد.

- حجت الاسلام سید مهدی قریشی سوم بهمن ماه درجلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر استان باتاکید براینکه باتوجه شرایط جامعه نیاز است برنامه های دهه فجر امسال متفاوت تر برگزار شود، افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی و رویدادهای انقلاب را باید به نسل جدید معرفی و تبیین کنیم و در مناسبت های پیش رو از سخنرانان آگاه استفاده کنیم تا حساسیت شرایط موجود و تفرقه افکنی های دشمنان را برای مردم بیش از پیش اظهار نمایند.

وی به اعضای ستاد گرامیداشت ایام دهه فجر عنوان کرد: برای تاثیر گذاری بیشتر برنامه ها دهه فجر ، باید نقاط ضعف و قوت شناسایی شود تا بتوانیم تاثیر گذاری آن را مشاهده کنیم.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: در جشن های گرامیداشت دهه فجر باید جهاد تبیین محور برنامه ها باشد.

وی به نقش مهم رسانه ملی نیز اشاره و عنوان کرد: برای حضور بیشتر و پررنگ مردم در صحنه رسانه ملی با تهیه و تدوین برنامه های تاثیرگذار نقش بسیار مهمی دارد و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

رضا ابراهیمی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: امسال با جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان معرفی شود

دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان معرفی شود