مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 23:502023-01-23سياسي

تخصیص 244 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به اسلامشهر


از مجموع 1600 میلیارد تومان اعتبارات سفر ریاست جمهوری به شهرستان اسلامشهر، تاکنون بالغ بر244میلیارد تومان تخصیص و پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، علیرضا فخاری استاندار تهران در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان اسلامشهر، که امشب با حضور معاونین استاندار و مدیران کل استان، نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولین شهرستان اسلامشهر در محل فرمانداری شهرستان اسلامشهر برگزار شد، با تبریک حلول ماه رجب و فرا رسیدن ماه بهمن و ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی سال 57 نوری است که دشمنان چشم دیدن آن را ندارند و طلوع و نور و جایگاه رفیع انقلاب بزودی به مقامی می رسد که در عالم قابل رویت خواهد بود.

استاندار تهران افزود: برخی از مشکلات، فرصت ها و تهدیدها در این جلسه بررسی شد، اگر نظام فکری اندیشه ما تابع برنامه نباشد و محور ذهنی مان از مهندسی خاصی شکل نگیرد، در مسیری که حرکت می کنیم، هزینه های فراوان داشته و زمان و فرصت را از دست می دهیم.

وی با اشاره به اینکه ما زیان بی برنامگی هایمان را می دهیم، تاکید کرد: ما مدیران باید فکر مهندسی شده و متمرکز به نظام برنامه ای داشته باشیم تا بتوانیم بر اساس آنچه پیش بینی می شود، با آینده پژوهی و تحقیق درست، برنامه ها را محقق سازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 244 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به اسلامشهر

تخصیص 244 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به اسلامشهر