مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 00:052023-01-23پزشكي

گازگرفتگی تعدادی از دختران خوابگاه دانشگاه سیدجمال اسدآباد


معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از گازگرفتگی و مسمومیت با گاز مونوکسیدکرین تعدادی از دانشجویان دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی این شهرستان در خوابگاه دخترانه خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از گازگرفتگی و مسمومیت با گاز مونوکسیدکرین تعدادی از دانشجویان دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی این شهرستان در خوابگاه دخترانه خبر داد.

دکتر حامد صفاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: صبح امروز-دوشنبه 3 بهمن ماه- با مرکز اورژانس 115 شهرستان مبنی بر گازگرفتگی تعدادی از دانشجویان دانشگاه سیدجمال در خوابگاه دخترانه دانشگاه تماس گرفته می شود و نخستین ماموریت اورژانس راس ساعت 8.

43 صبح انجام می شود.

وی افزود: بلافاصله با تماس با اورژانس 115 و اطلاع دانشکده علوم پزشکی از این موضوع ریاست دانشکده ستاد مربوطه را تشکیل می دهد و اقدامات لازم توسط تیم معاونت درمان به نحو احسن انجام می گیرد و تیم پشتیبانی بیمارستان نیز وارد عمل می شود.

صفاری ادامه داد: این تعداد بیماران انتقال داده شده به بیمارستان اکثرا دارای علائم تهوع، استفراغ و سرگیجه بودند که بلافاصله با مراجعه و انتقال آنها به اورژانس بیمارستان قائم(عج) از لحاظ علائم حیاتی و اکسیژن خون مانیتور شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازگرفتگی تعدادی از دختران خوابگاه دانشگاه سیدجمال اسدآباد

گازگرفتگی تعدادی از دختران خوابگاه دانشگاه سیدجمال اسدآباد