مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 00:152023-01-23سياسي

این طلبه با 2 هزار وام قرض الحسنه، گره گشای مردم شد+عکس


حجت الاسلام ارمغان بالغ بر 2 سال که به عنوان امام محله در مسجدی در شهرستان زبرخان مشغول به خدمت است، توانسته خدمات خوبی را به محله و اهالی ارائه کند و با راه اندازی یک صندوق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام عباس ارمغان، امام محله ای تلاشگر است که خود را یک خادم در مسجد خاتم الانبیاء در شهر درود از توابع زبرخان شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی می داند.

بزرگ ترین سرمایه ای که او آن را جزیی از رموز موفقیتش می داند، اعتماد به مردم و مشارکت آن ها در امور است؛ حامیانی که گره گشای بسیاری از مشکلات هستند و با دل و جان خود را در برگزاری برنامه ها و فعالیت ها سهیم می دانند.

اردوی زیارتی جوانان و نوجوانان با حضور حجت الاسلام ارمغان پرداخت 2 هزار وام تا سقف 3 میلیون تومان به مردم او در نقطه ای از دل نیشابور با مردمانی همراه و همدل برای فعالیت های فرهنگی، دینی و مذهبی و محرومیت زدایی گام هایی برداشته و با مشارکت مردم، اقدام به راه اندازی صندوق قرض الحسنه ای کرده است.

او می گوید: بیش از 2 هزار وام تا سقف 3 میلیون تومانی برای رفع مشکلات اقتصادی و حتی کارآفرینی های خُرد پرداخت شده است.

با همراهی خیرینی از تهران همچنین قدم های خوبی برای رفع فقر برداشتیم و درصدد راه اندازی کارگاه خیاطی برای اشتغال زایی اهالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این طلبه با 2 هزار وام قرض الحسنه، گره گشای مردم شد+عکس

این طلبه با 2 هزار وام قرض الحسنه، گره گشای مردم شد+عکس