مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 01:052023-01-23سياسي

خاته امید دانشجویان


کارشناس طرح و برنامه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان با اشاره به ارتباط نزدیک و صمیمانه این تشکل دانشجویی با اعضای خود، گفت: خود اعضا بیان می کنند که سازمان دانشجویان خانه امید ماست، - چراکه جایی است که ما می توانیم از ایده هایمان صحبت کنیم و اجرای آن ها را ببینیم.

مهتاب موسوی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی کوتاهترین مسیر برای اجرای ایده های دانشجویان است، اظهار کرد: طرح های اجرایی در سازمان دانشجویان به دو دسته قابل تقسیم اند.

یک بخش طرح های هماهنگی است که به صورت کشوری اجرا می شود و بخش دیگر طرح هایی است که توسط دانشجویان ایده پردازی، ارائه و نهایتا اجرا می شود.

بیشترین طرح های اجرایی در سازمان، در دسته دوم جای می گیرند و حتی طرح های هماهنگ کشوری نیز با کمک دانشجویان اجرا می شوند.

وی بیان کرد: طرح هایی که در سازمان اجرا می شود در ذیل محورهای دین و قرآن، کتاب و کتابخوانی، علم و اندیشه، ادبیات، محرومیت زدایی، گردشگری، علمی فرهنگی و هنری قرار می گیرد.

به طور کلی در سال 1400 تعداد 126 طرح و امسال تا الآن تعداد 176 طرح در سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی اجرا شده است.

کارشناس طرح و برنامه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان با بیان اینکه این سازمان 24 دفتر فعال در مشهد دارد، افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاته امید دانشجویان

خاته امید دانشجویان