مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 07:402023-01-24بين الملل

«پالودان» تهدید کرد مجددا دست به هتک حرمت قرآن کریم می زند


رهبر حزب راست افراطی «استرام کرس» که در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم به قرآن کریم اهانت کرد، در اظهارات موهن دیگر گفته است، می تواند نسخه ای از قرآن کریم را در برابر سفارت روسیه در استکهلم در واکنش به اظهارات حمزه چیمائف، - پالودان تهدید کرد مجددا دست به هتک حرمت قرآن کریم می زند رهبر حزب راست افراطی استرام کرس که در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم به قرآن کریم اهانت کرد، در اظهارات موهن دیگر گفته است، می تواند نسخه ای از قرآن کریم را در برابر سفارت روسیه در استکهلم در واکنش به اظهارات حمزه چیمائف، فایتر معروف چچنی الاصل UFC، بسوزاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، روز شنبه راسموس پالودان، رهبر حزب راست افراطی استرام کرس یک نسخه از قرآن را در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم آتش زد، آن هم پس از آنکه مجوز انجام این کار موهن را از مقام های سوئدی گرفت.

او از ائتلاف ناتو و ترکیه و رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه در سخنرانی اش انتقاد کرد و تصویری موهن به پیامبر (ص) را نشان داد.

این در حالی است که این ستاره یو اف سی در صفحه اینستاگرام خود اظهارات پالودان را محکوم کرده و او را تروریست خوانده بود.

رهبر حزب استرام کرس این واکنش چیمائف را اهانت خوانده و بعید ندانست که دست به اقدام موهن جدید در واکنش به این مساله بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پالودان» تهدید کرد مجددا دست به هتک حرمت قرآن کریم می زند

«پالودان» تهدید کرد مجددا دست به هتک حرمت قرآن کریم می زند