مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 08:002023-01-24سياسي

900 برنامه فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان اجرا می شود


رییس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان گفت: در دهه فجر امسال 900 برنامه فرهنگی و هنری در سطح استان برای کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، معصومه هادی امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان برنامه های بسیار متنوعی را برای دهه فجر برنامه ریزی کرده و رویکرد بسیار متفاوتی با توجه به شرایط موجود دارد که یکی توجه ویژه به قشر کودک و نوجوان با محتوای علمی و خوراک علمی مناسب است.

رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان افزود: مبنای ما برای طیف وسیعی از کودک و نوجوان اینست که با کارهای هنری از جمله سرود، شعر، قصه گویی، تئاتر و غیره، آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا را به نسل جدید انتقال دهیم.

این مسئول با اشاره به اینکه رویکرد دوم گفتگو با کودکان و نوجوانان است، ادامه داد: در همین راستا به منظور ایجاد فرصت برای شناخت آرمان های انقلاب، تمام فرزندان کارکنان کانون پرورش فکری استان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دورهم جمع خواهند شد و شاهد برنامه هایی خواهند بود تا بدانند به برکت چه موضوعاتی گرد هم آمده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

900 برنامه فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان اجرا می شود

900 برنامه فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان اجرا می شود