مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 08:202023-01-24سياسي

دستیابی به تراز جهانی در زمینه تولید رادیو دارو ها


معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: با تلاش روزافزون و فراوانی که محققان و متخصصان جوان این سازمان داشته اند توانسته ایم قابلیت های خود را در زمینه تولید رادیو دارو های گوناگون به صورت روزافزون ارتقاء دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مهندس محمد اسلامی در جریان بازدید از خط تولید رادیو دارو های تشخیصی و درمانی شرکت پارس ایزوتوپ گفت: علیرغم مزاحمت های دشمنان و تحریم های سنگین و همه جانبه ای که علیه کشورمان اعمال شده است؛ توانسته ایم به لطف الهی در مسیر پیشرفت قرار گیریم و تلاش متخصصان و همکاران ما در سازمان انرژی اتمی به ثمر نشسته است و اکنون به معنای واقعی کلمه و به شکل حقیقی در زمینه تولید رادیو دارو به تراز جهانی دست یافته ایم و امروز این پیشرفت یک واقعیت است.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران تأکید کرد: نکته ای که در این مقطع برای ما حائز اهمیت بوده و هست؛ این است که بتوانیم در بخش دارو های تشخیصی و تولید محصولات، ضریب دقت را افزایش دهیم و همچنین در نظر داریم تا بر تعداد دارو هایی که در بخش درمان کاربرد دارد نیز بیافزاییم.

رییس سازمان انرژی اتمی بیان کرد: در این مقطع زمانی شاهدیم که در 206 مرکز پرتو پزشکی در سطح کشور از رادیو دارو های تولید داخل استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی به تراز جهانی در زمینه تولید رادیو دارو ها

دستیابی به تراز جهانی در زمینه تولید رادیو دارو ها