مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 08:352023-01-24ورزشي

ورود وزارت ورزش به پرونده 600 هزار دلاری فوتبال


وزارت ورزش پیگیر پرونده یکی از مدیران فدراسیون فوتبال شده که در کمیته اخلاق در دست بررسی است؛ پرونده ای که ظاهرا ابعاد تازه تری پیدا کرده و شامل ارکان اصلی تر فدراسیون هم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از) موضوع اصلی این پرونده، ابهامات مالی و وصول نشدن درآمدهایی است که فدراسیون پیش از سفر به اتریش و برگزاری دو بازی تدارکاتی مقابل اروگوئه و سنگال در مهرماه و قبل از شروع جام جهانی وعده آن را داده بود.

طبق قرارداد فدراسیون با شرکت اتریشی قرار بود ایران از این دو مسابقه از بلیت فروشی، پخش زنده بازی و تبلیغات محیطی مبلغی در حدود 800 هزار دلار به دست بیاورد اما در نهایت پس از پرداخت 400 هزار دلار از سوی فدراسیون، تنها مبلغ 150 هزار دلار از شرکت مذکور به حساب فدراسیون واریز شده است.

نامشخص بودن وضعیت 650 هزار دلار باقیمانده از این شرکت و سفر مشکوک مدیر مربوطه فدراسیون فوتبال به آلمان پس از اردوی اتریش باعث شد تا کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای بررسی ابهامات وارد کار بشود.

همانطور که خبرنگار مهر پیش از این گزارش داده بود، فشارهای مختلفی به کمیته اخلاق برای مختومه کردن این پرونده از سوی برخی افراد وارد شده است اما شواهد جدید نشان می دهد ابعاد پرونده بزرگتر از آنچیزی است که قبلا به آن پرداخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود وزارت ورزش به پرونده 600 هزار دلاری فوتبال

ورود وزارت ورزش به پرونده 600 هزار دلاری فوتبال