مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 08:552023-01-24بين الملل

معاون سیاسی دفتر روحانی یا ماله کش خباثت های اروپا و آمریکا؟!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمید ابوطالبی همان کسی است که بلافاصله پس از هیجانات برجام، به عنوان سفیر دولت روحانی برای نمایندگان ایران در سازمان ملل معرفی شد، - معاون سیاسی دفتر روحانی یا ماله کش خباثت های اروپا و آمریکا؟! معاون سیاسی دفتر روحانی در زمان ریاست جمهوری وی، به جای تخطئه سیاست های خصمانه آمریکا و اروپا، سیاست ورزی یک سال و نیم اخیر ایران را عامل تشدید تنش ها معرفی کرد!  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمید ابوطالبی همان کسی است که بلافاصله پس از هیجانات برجام، به عنوان سفیر دولت روحانی برای نمایندگان ایران در سازمان ملل معرفی شد، اما مورد بی احترامی مقامات آمریکایی قرار گرفت و از صدور ویزا به وی نیز ممانعت به عمل آمد.

با این حال، ذره ای از اعتماد و ارادت و خوش بینی وی به طرف غربی کاسته نشده و همواره در تحلیل ها، به سمت آن طرف غش می کند.

او در گفتگو با روزنامه اعتماد و درباره قطعنامه پارلمان اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران مدعی شد: ایران و غرب وارد بحرانی عمیق و چالش هایی ویژه شده اند.

رابطه ایران و اروپا هم در همان مسیری است که شبیه رابطه ایران و آمریکا شود.

این امر نتیجه سیاست ورزی های یکسال و اندی اخیر در داخل و خارج و در رابطه با اروپا و بی توجهی به تبعات برهم زدن توازن استراتژیک منطقه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی دفتر روحانی یا ماله کش خباثت های اروپا و آمریکا؟!

معاون سیاسی دفتر روحانی یا ماله کش خباثت های اروپا و آمریکا؟!