مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:002023-01-24بين الملل

ایران در رتبه 17 جدول جهانی آلودگی


عربستان سعودی با شاخص 168 رتبه بدتر از ایران دارد و کشور های لیبریا، هند، قطر، بنگلادش، تاجیکستان، بورکینافاسو، چین، تایلند، ترکیه، میانمار، - قرقیزستان، ازبکستان، قزاقستان، لائوس و مغولستان در ردیف 15 کشور دارای هوای آلوده تر از ایران هستند.

دیروز ایران در جدول جهانی کشور های با هوای آلوده جهان، با شاخص 165، در ردیف 17 جدول ایستاد و آلودگی هوای کشور در تمام ساعات روز در حدی بود که نه تنها در به روز رسانی های این جدول در وب سایت Waqi.

info جایگاه ایران بهبود نداشت، حتی در ساعاتی این رتبه به دلیل افزایش آلودگی کشور تنزل داشت و حوالی عصر، ایران به پانزدهمین کشور آلوده جهان تبدیل شد، اما ساعاتی بعد دوباره به ردیف هفدهم جدول بازگشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعتماد، دیروز در آخرین به روزرسانی این جدول پیش از اتمام این گزارش در ساعت 18 عصر، عربستان سعودی با شاخص 168 رتبه بدتر از ایران داشت و کشور های لیبریا، هند، قطر، بنگلادش، تاجیکستان، بورکینافاسو، چین، تایلند، ترکیه، میانمار، قرقیزستان، ازبکستان، قزاقستان، لائوس و مغولستان در ردیف 15 کشور دارای هوای آلوده تر از ایران بودند.

  در این جدول جهانی، شهر های مسجدسلیمان، قزوین، تهران، نظرآباد، کرج، ورامین، شوشتر، قرچک، آبیک و نهاوند، آلوده ترین شهر های ایران با شاخص آلایندگی بالای 151 بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در رتبه 17 جدول جهانی آلودگی

ایران در رتبه 17 جدول جهانی آلودگی