مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:002023-01-24ورزشي

کشاورز: مس شانس اول قهرمانی لیگ است/ نظرات من و گیتی پسند به یکدیگر نزدیک بود


مس سونگون در حال حاضر صدرنشین و شانس اول قهرمانی است، باید تا روز آخر باانگیزه تمام تلاشمان را انجام دهیم.

- محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند امروز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص وضعیت تیمش اظهار داشت: شرایط خوبی داریم، هفته های متوالی است که روی نوار پیروزی هستیم، بچه ها سخت تلاش و خوب تمرین می کنند و باانگیزه هستند.

وی با بیان این که امیدوار هستیم روند پیروزی هایمان را ادامه دهیم، گفت: فقط امسال مصدومیت ها مقداری ما را اذیت کرد اما در سایر مسائل مشکل خاصی وجود ندارد.

کشاورز در مورد شانس قهرمانی گیتی پسند بیان کرد: تیم مس سونگون شانس اول قهرمانی است، امتیازات خوبی را جمع کرده است اما تا روز آخر تلاشمان را می کنیم و دنبال این هستیم که تا هفته آخر بهترین عملکرد خودمان را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند ادامه داد: چیزی که واضح است، مس در حال حاضر صدرنشین و شانس اول قهرمانی است، در لیگ یک سال شرایط شما و یک سال شرایط تیم رقیب بهتر است؛ تنها چیزی که به ما مربوط می شود، این است که تا روز آخر باانگیزه تمام تلاشمان را انجام دهیم.

وی با اشاره به این که از عملکرد تیمم بسیار راضی هستم، تصریح کرد: بازیکنان پرتلاش ظاهر شدند، فقط 3 باخت داشتیم و نسبت به سال گذشته، حدوداً مشابه بوده است؛ از تک تک بازیکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورز: مس شانس اول قهرمانی لیگ است/ نظرات من و گیتی پسند به یکدیگر نزدیک بود

کشاورز: مس شانس اول قهرمانی لیگ است/ نظرات من و گیتی پسند به یکدیگر نزدیک بود