مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:152023-01-24سياسي

مردم استان فارس پیشتاز در ساخت صحن امام محمد باقر (ع)


رییس ستاد عتبات عالیات استان فارس گفت: مردم فارس در ساخت صحن امام محمد باقر (ع) نقش مؤثری داشته اند و پیش بینی می شود این پروژه با حمایت های مردمی تا سه سال آینده به اتمام برسد.

- شیراز- رییس ستاد عتبات عالیات استان فارس گفت: مردم فارس در ساخت صحن امام محمد باقر (ع) نقش مؤثری داشته اند و پیش بینی می شود این پروژه با حمایت های مردمی تا سه سال آینده به اتمام برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسکندر قاسمی در خصوص روند ساخت و بازسازی صحن حرم مطهر امام موسی کاظم (ع) و امام جواد (ع)، با بیان اینکه لزوم ساخت فضای مسقف برای پاسخگویی به نیازهای رفاهی و خدماتی زائران حرم مطهر امام موسی کاظم (ع) و امام جواد (ع) به ویژه در ایام شلوغ زیارتی مانند اربعین حسینی و شهادت امام موسی کاظم (ع)، بیش از هر زمان دیگری احساس می شود گفت: اجرای پروژه احداث صحن امام محمدباقر (ع) به وسعت شش هزار مترمربع در سرداب (طبقه زیرین) صحن آیت الله شهید باقر صدر در برنامه کاری ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات قرار گرفت و این پروژه با همکاری تولیت حرم امامین جوادیین (ع) آغاز شد.

وی با بیان اینکه این طرح در منطقه شمالی مجموعه حرم قرار دارد که از طریق سردر جنوبی به مسجد تاریخی صفوی و سپس به گنبدخانه حرم مطهر متصل می شود، افزود: هم اکنون، اجرای دیوار حائل آب بند، عملیات خاکبرداری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم استان فارس پیشتاز در ساخت صحن امام محمد باقر (ع)

مردم استان فارس پیشتاز در ساخت صحن امام محمد باقر (ع)