مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:152023-01-24سياسي

اقدام اخیر اتحادیه اروپا آغازگر هرج و مرج در روابط بین المللی


کانون دانشگاهیان ایران اسلامی فارس، با صدور بیانیه ای اقدام اخیر اتحادیه اروپا درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رامحکوم کرده و آن را آغاز یک هرج و مرج در روابط بین المللی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی فارس، با صدور بیانیه ای، اقدام مذبوحانه دولتمردان اروپا را محکوم کرده و از نهاد انقلابی و مردمی سپاه پاسداران حمایت کردند.

در متن این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم سپاه پاسداران، دانشگاهیان و اتحادیه اروپا ما دانشگاهیان نه تنها خود را پاسدار انقلاب اسلامی می دانیم، بلکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دلهای خود و پشتیبان استوار ملت ایران در تمام سختیها یافته ایم.

بدیهی است چنین محبوب و پشتیبانی مورد بغض دشمنان ملتها قرار گیرد.

ما دانشگاهیان اقدام اخیر اتحادیه اروپا در باره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نه تنها مغایر منشور سازمان ملل و قوانین بین المللی می دانیم، بلکه به دور از عرف و عقل و انصاف و آغاز یک هرج و مرج در روابط بین المللی می دانیم.

ما دانشگاهیان بر این باوریم که نه تنها اروپا، بلکه بسیاری از کشورها مدیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند، زیرا اگر سپاه نبود عنصری خطرناک به نام صدام، پس از استیلا بر قسمتی از خاک ایران، اکنون بر بسیاری از کشورهای عربی در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام اخیر اتحادیه اروپا آغازگر هرج و مرج در روابط بین المللی

اقدام اخیر اتحادیه اروپا آغازگر هرج و مرج در روابط بین المللی