مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:152023-01-24سياسي

مسئله فرزندآوری فقط با بخشنامه و تشویق حل نمی شود


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: همیشه با سفارش ها، بخشنامه ها و تشویق ها مشکل حل نمی شود، بلکه باید مبانی فکری جوامع حل شود تا مشکلی اصلاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین رسول ساکی، دبیر مجمع ملی فعالان جمعیت کشور اظهار کرد: اکنون موضوع جمعیت بسیار حائز اهمیت است و باید این حوزه مهم را دریابیم.

وی با بیان اینکه خداوند در مسئله ازدواج و فرزندآوری رزق انسان را تضمین کرده است، تصریح کرد: قرآن دو جا تأکید کرده است که فقط خداوند است که روزی انسان را تأمین می کند و انسان نباید نگران روزی خود و فرزندانش باشد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: خداوند در قرآن فرموده جن و انس را جز برای عبادت خلق نکرده ام؛ ممکن است ما بگوییم پس نان و آب ما چه می شود؟ پاسخ این است که همه کارهای ما باید با نیت خدمت به خلق و عبادت صورت بگیرد و رنگ و بوی الهی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: همچنین خداوند در آیات 56 به بعد سوره ذاریات فرموده فقط و فقط خدا رزّاق است، ما در مبحث ولایت می گوییم فقط خدا ولیّ است، در شفاعت می گوییم شفاعت از آن خداست، در عزت می گوییم عزت متعلق به خداست، در باب رزق نیز همین طور است، به رزق باید از دیدگاه توحیدی بنگریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله فرزندآوری فقط با بخشنامه و تشویق حل نمی شود

مسئله فرزندآوری فقط با بخشنامه و تشویق حل نمی شود