مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:502023-01-24ورزشي

تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر با مشکلات مالی دسته و پنجه نرم می کند


رییس هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تیم توفارقان آذرشهر با مشکلات مالی دسته و پنجه نرم می کند، گفت: باید از این تیم حمایت شود.

- سیامک گهرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، افزود: از بدو ورود ورزش بسکتبال به استان از سال 1345 این رشته ورزشی توسط بزرگان این ورزش به علاقه مندان معرفی شد و در اوج این سال ها سال 1358 مقام دوم کشوری بدست آمد که این موفقیت به نوعی سکوی پرتاب بسکتبالیست های آذربایجان شرقی به تیم ملی بود.

رییس هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی عنوان کرد: در سال 1366 موفق به کسب مقام اول رده نوجوانان و مقام دوم رده جوانان شدیم و بعد از آن در سال 1396 قهرمانی تیم شهرداری تبریز در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را شاهد بودیم که در نوع خود بی نظیر بود و باعث شادی مردم استان و علاقه مندان به ورزش بسکتبال بود ولی این خوشحالی با تصمیم عجیب مسئولان وقت شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز که عدم تیمداری شهرداری در ورزش قهرمانی را رقم زد، زیاد دوام نداشت.

گهرخانی با بیان اینکه تصمیم شهرداری تبریز نه تنها بسکتبال بلکه خیلی از رشته های ورزشی را به رکود برد، اذعان داشت: بعد از 16 سال ریاست آقای کریم پاداشی که زحمات زیادی برای بسکتبال استان انجام دادند، سکان هیأت به آقای مرتضی آبدار سپرده شد و ایشان با نظم و مقرراتی که در مدیریت شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر با مشکلات مالی دسته و پنجه نرم می کند

تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر با مشکلات مالی دسته و پنجه نرم می کند