مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:502023-01-24سياسي

دانشجویان باهوشیاری توطئه استکبار برای خدشه به نظام را خنثی کردند


فرماندار رشت با اشاره به فضای عقلانیت، ایمان، مطالبه گری و نقد منصفانه حاکم بر دانشگاه ها گفت: دانشجویان با هوشیاری طرح خطرناک استکبار در ضربه به نظام در اتفاقات اخیر را خنثی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا امام پناهی صبح دوشنبه در جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان رشت با یادآوری نقش مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی در شکوفایی همه جانبه کشور، گفت: تأسیس واحدهای جدید دانشگاهی و رشد چشمگیر تعداد دانشجویان در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نشان از اهمیت بسیار بالای دانشگاه و دانشجو در جمهوری اسلامی دارد.

فرماندار رشت با بیان اینکه همواره فضای حاکم بر دانشگاه ها فضای عقلانیت، ایمان، مطالبه گری و نقد منصفانه بوده است، اظهار داشت: یکپارچگی قشر دانشگاهی در مخالفت با آشوب های اخیر برای دشمنان درس آموز بود.

وی افزود: دانشجویان هوشیار کشورمان به درستی متوجه طرح خطرناک استکبار در ضربه به نظام اسلامی و نقش تجزیه طلبان و بدخواهان ایران در اتفاقات اخیر گردیدند.

امام پناهی با اشاره به در پیش بودن ایام 44 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مشارکت هر ساله دانشجویان در برگزاری برنامه های گرامیداشت این ایام، گفت: علیرغم میل دشمنان، این بار نیز شکوه جشن انقلاب را در دانشگاه ها خواهیم دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان باهوشیاری توطئه استکبار برای خدشه به نظام را خنثی کردند

دانشجویان باهوشیاری توطئه استکبار برای خدشه به نظام را خنثی کردند