مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:562023-01-24سياسي

مجلس به وزیر ارتباطات کارت زرد داد


نماینده مردم اصفهان پس از شنیدن سخنان زارع پور از پاسخ های وزیر قانع نشد.

در نهایت اظهارات وزیر به رای گذاشته شد و نمایندگان با 109 رای موافق، - 115 رای مخالف و 7 رای ممتنع از 239 آرای ماخوذه از پاسخ های وزیر ارتباطات قانع نشدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، نمایندگان مجلس از پاسخ های عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات در مورد تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران شرکت مخابرات قانع نشدند.

در نشست علنی روز سه شنبه - 4 بهمن ماه - مجلس شورای اسلامی سوال عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان از عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات در دستور کار مجلس قرار گرفت.

سوال این نماینده مجلس به علت اجرا نشدن قانون تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات اختصاص داشت.

مقتدایی در توضیح سوال خود اظهار داشت: وزیر ارتباطات در جلسات متعدد بر این نکته تاکید دارد که مخابرات یک شرکت خصوصی است اما این مجموعه بر اساس قانون تکالیفی بر عهده دارد و باید تکالیف خود را نسبت به افراد شاغل در این شرکت اعمال کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات مصوب مجلس و مربوط به سال 1400 است؛ این شرکت باید نسبت به تبدیل ایثارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس به وزیر ارتباطات کارت زرد داد

مجلس به وزیر ارتباطات کارت زرد داد