مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 10:152023-01-24سياسي

جمهوری اسلامی در پیشرفت و کار برای زنان دارای رکورد است


جمهوری اسلامی در پیشرفت و کار برای زنان دارای رکورد است.

درجه یک نیستیم اما شتاب ما در حل مسائل خیلی زیاد بوده و مسائل را حل کرده ایم مثل گسترش خانه های بهداشت، - ایسنا/کرمان عضو ارشد پژوهشکده زنان گفت: جمهوری اسلامی در پیشرفت و کار برای زنان دارای رکورد است.

درجه یک نیستیم اما شتاب ما در حل مسائل خیلی زیاد بوده و مسائل را حل کرده ایم مثل گسترش خانه های بهداشت، ریشه کنی بیسوادی و .

دکترفریبا علاسوند صبح امروز چهارم بهمن ماه در نشست تخصصی مشاوران امور بانوان ادارات استان کرمان اظهار کرد: ظاهرا یا واقعا بخش عمده ای از سیاست مداران، مدافعان حقوق ن و کنشگران در دنیا به دنبال حل مسائل زنان در ابعاد جهانی، منطقه ای و ملی هستند.

وی افزود: از زمانی که حل مسائل زنان در دنیا مطرح شده کارهای زیادی صورت گرفته و ممکن است ما برخی از کارها را به لحاظ مبانی و اهداف قبول نداشته باشیم، اما اینکه کارهای زیادی صورت گرفته، قابل انکار نیست.

علاسوند بیان کرد: این کارها مدل و روش هایی دارد که اگر شناخته شده و چارچوب ها بهتر درک شود که میزان موفقیت یا شکست ناشی از چیست؟ در روش های ما نیز موثر است.

این پژوهشگر حوزه زنان گفت: بی تردید یکسری اهداف در کارهایی که صورت می گیرد، وجود دارد و کوشش های اولیه ای که در سطوح بین المللی برای حل مسائل زنان صورت گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی در پیشرفت و کار برای زنان دارای رکورد است

جمهوری اسلامی در پیشرفت و کار برای زنان دارای رکورد است