مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 10:152023-01-24اقتصادي

رسیدگی به 218 تخلف شرکت های حمل و نقل باری و مسافری بین شهری خراسان شمالی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: طی 9 ماه امسال 218 تخلف شرکت های حمل و نقل باری و مسافری بین شهری خراسان شمالی در کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل باری و مسافری بین شهری مورد رسیدگی قرار گرفت.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: طی 9 ماه امسال 218 تخلف شرکت های حمل و نقل باری و مسافری بین شهری خراسان شمالی در کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل باری و مسافری بین شهری مورد رسیدگی قرار گرفت.

محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: عمده ترین این تخلفات، صدور بارنامه صوری، عدم درج نرخ واقعی حمل، صدور بارنامه برای ناوگان دارای تناژ اضافه، عدم پرداخت کرایه رانندگان و صدور بارنامه و صورت وضعیت برای ناوگان فاقد تجهیزات ایمنی است.

وی افزود: طی این مدت 26 پرونده تخلفات شرکت های حمل و نقل باری و مسافری بین شهری تشکیل شد که از این تعداد برای 23 پرونده جریمه نقدی، یک مورد تذکر کتبی و همچنین 2 پرونده اعلام برائت صادر شد.

مشتری بیان کرد: کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل استان به استناد ماده 12 آیین نامه اجرایی تبصره یک ماده 31 و 32 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی تشکیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 218 تخلف شرکت های حمل و نقل باری و مسافری بین شهری خراسان شمالی

رسیدگی به 218 تخلف شرکت های حمل و نقل باری و مسافری بین شهری خراسان شمالی