مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 10:252023-01-24اقتصادي

احداث کارخانه صنایع فرآوری سیب زمینی در شهرستان سراب


فرماندار سراب، از احداث اولین کارخانه صنایع فرآوری سیب زمینی در سراب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی جهانی صبح سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان سراب گفت: نخستین کارخانه صنایع فرآوری سیب زمینی به همت بخش خصوصی و با نظارت اداره کل تعاون روستایی آذربایجانشرقی با 85 درصد پیشرفت مراحل اجرایی در محل مجتمع انبارو سردخانه سراب در حال احداث است.

رییس کارگروه سرمایه گذاری درسراب افزود: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 25 هزار متر مربع و ایجاد چهار خط تولیدات سورتینگ، بسته بندی، چیپس، فرنج فرایزوسایر فرآورده های سیب زمینی احداث می شود.

فرماندار سراب ظرفیت تولید سورتینگ و بسته بندی سیب زمینی را در این واحد 32 هزار تن در سال و ظرفیت تولید چیپس و فرنج فرایز را 1 تن در ساعت عنوان کرد.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این واحد برای 150 نفر بصورت مستقیم و برای 450 نفر بصورت غیر مستقیم فرصت شغلی فراهم می شود.

وی، با بیان اینکه این طرح تا 6 ماه آینده به اتمام می رسد افزود: جهت احداث، تجهیز، تکمیل و راه اندازی این طرح بیش از 240 میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد.

فرماندار سراب، با بیان اینکه شهرستان سراب یکی از قطب های مهم کشاورزی کشور و خصوصاً تولید سیب زمینی در آذربایجانشرقی است گفت: احداث این کارخانه در حوزه توسعه و تکمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کارخانه صنایع فرآوری سیب زمینی در شهرستان سراب

احداث کارخانه صنایع فرآوری سیب زمینی در شهرستان سراب