مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 10:302023-01-24اجتماعي

چرا هوای تهران امسال آلوده تر شد؟


معاون نظارت و پایش سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران توضیحاتی درباره سوخت 3 نیروگاه مهم پایتخت، دلایل تشدید آلودگی و ماجرای تغییر استانداردهای شاخص آلودگی هوا ارائه داد.

- زهره عبادتی معاون نظارت و پایش سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره ماجرای تغییر استانداردهای شاخص آلودگی هوا اظهار داشت: قطعاً هر نوع تغییری در ضوابط و دستورالعمل ها طبق نظر وزارت بهداشت و سازمان محیط زیست انجام می گیرد و اولویت با حفظ سلامت مردم است.

وی با اشاره به اینکه خانواده ها به هیچ عنوان نگران نباشند و ما خودمان هم فرزند دانش آموز داریم گفت: مصوبات کمیته اضطرار از دو جنبه بررسی می شود، یکی مبحث سلامتی و دیگری موضوع انتشار منابع ساکن و متحرک که در موضوع سلامتی قطعاً نظر وزارت بهداشت و در مورد منابع ساکن و متحرک آلاینده نظر محیط زیست لحاظ می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که وزیر آموزش و پرورش اخیراً اعلام کرده در برخی از کشورها حتی با شاخص آلودگی 300 دانش آموزان به مدرسه می روند، گفت: مبنای ما در کمیته اضطرار مقایسه کشور با سایر کشورها نیست به هر حال ایشان در مباحث آموزشی نگران دانش آموزان هستند و طبیعی است ولی دستگاه های متولی در زمینه آلودگی هوا و کمیته اضطرار اگر قرار باشد مصوبات را تغییر دهند با در نظر گرفتن سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا هوای تهران امسال آلوده تر شد؟

چرا هوای تهران امسال آلوده تر شد؟