مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 10:352023-01-24سياسي

مواضع سریع و قاطع مجلس و مسئولان در حمایت از سپاه موجب عقب نشینی اتحادیه اروپا شد


مسئول مرکز رسانه ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ با اشاره به قطعنامه پارلمان اروپا علیه سپاه گفت: مجلس و مسئولان انقلابی با مواضع قاطع، - سجاد فخرایی مسئول مرکز رسانه ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: مصوبه پارلمان اروپا در تحریم سپاه مبنای حقوقی نداشت و تنها یک رفتار سیاسی بود که تحت تاثیر و فشار گروهک تروریستی منافقین در اروپا انجام شد.

وی افزود: تروریستی اعلام کردن سپاه توسط اتحادیه اروپا عملی احساسی بود که ریشه حقوقی نداشت، دشمن یکی از مهمترین نقاط قوت جمهوری اسلامی یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  را متوجه شده و سعی در تخریب و متزلزل کردن جایگاه آن را دارد.

این فعال دانشجویی گفت: آمریکا و اتحادیه اروپا بعد از ناکام ماندن در به آشوب کشیدن و ایجاد جنگ داخلی در ایران سراغ گزینه های دیگری از جمله ایجاد فشار روانی و رسانه ای از طریق تحریم های متعدد و همچنین در اقدام اخیر اتحادیه اروپا تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران رفتند.

فخرایی عنوان کرد: راه کار جلوگیری از اقدامات زیاده طلبانه و ضد انسانی اخیر اتحادیه اروپا در اعلام تروریستی بودن سپاه مقابله به مثل کردن در هر اقدام آنهاست نه فقط در اقدام رسانه ای بلکه باید در میدان نیز مقابله به مث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواضع سریع و قاطع مجلس و مسئولان در حمایت از سپاه موجب عقب نشینی اتحادیه اروپا شد

مواضع سریع و قاطع مجلس و مسئولان در حمایت از سپاه موجب عقب نشینی اتحادیه اروپا شد