مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 10:402023-01-24اجتماعي

روستاهای هدف گردشگری استان سمنان شناسانده می شوند


معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه در راستای سفر ایمن و جذب گردشگر نوروزی در استان تمهیداتی اندیشیده شده است، گفت: روستاهای هدف گردشگری شناسانده می شوند.

- محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه روستاهای هدف گردشگری استان سمنان شناسانده می شود، ابراز کرد: برای ایام نوروز و جذب هر چه بیشتر گردشگران 40 تابلو برای معرفی داشته ها و ظرفیت های گردشگری روستایی در استان سمنان تهیه شده است.

وی با بیان اینکه این تابلو ها با هدف افزایش ماندگاری مسافران، کاهش خستگی و در نتیجه خواب آلودگی و کاهش تصادفات جاده ای ساخته و نصب خواهد شد، افزود: این تابلوها با همراهی دهیاران استان طی روزهای باقی مانده از سال به خصوص در کریدور اصلی تهران- مشهد نصب خواهد شد.

آخرین وضعیت مسکن ملی معاون عمرانی استاندار سمنان در پاسخ به سوالی درباره مسکن ملی و آخرین وضعیت آن در سراسر استان نیز، توضیح داد: به متقاضیان مسکن ملی در شهرهای زیر 20 هزار نفر که وجه مورد نظر در طرح مسکن ملی را واریز کرده اند، زمین اعطا خواهد شد.

حمیدی تاکید کرد: پیش پروانه شهرداری برای ساخت مسکن مورد نیاز مردم در این شهرها صادر نیز شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی 60 واحد مسکونی در سراسر استان تنها در همین یک هفته اخیر و در فاصله بین دو نشست شورای مسکن استان آغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای هدف گردشگری استان سمنان شناسانده می شوند

روستاهای هدف گردشگری استان سمنان شناسانده می شوند