مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 11:002023-01-24بين الملل

بندبازی اروپا روی طناب پوسیده تحریم با پشتوانه غربگرایان داخلی


بندبازی غرب روی طناب پوسیده تحریم، بارها آزموده شده و نظام سلطه را به بن بست رسانده اما آنان با پشتوانه غربگرایان داخلی درصدد خرید زمان برای متوقف کردن قطار پیشرفت کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، اروپایی ها روز گذشته در نشست شورای امور خارجی وزرای اتحادیه اروپا با ادعای هدف گیری افراد دخیل در مهار اغتشاشات بسته جدیدی از تحریم ها علیه ایران را تصویب کرده و در مواضعی گوناگون به لفاظی علیه ایران پرداختند.

اروپایی ها بعدازاینکه دیدند پروژه آشوب آفرینی در ایران به شکست انجامیده و از اغتشاشات اخیر برای تسلیم کردن ایران در مذاکرات هسته ای، آبی گرم نمی شود برای افزایش فشار و وارد کردن شوک های اقتصادی به کشور وارد فاز تشدید تحریم ها شدند.

گرچه بندبازی آمریکا و اروپا روی طناب پوسیده تحریم بارها آزموده شده و نظام سلطه را به بن بست رسانده است اما آنان با پشتوانه غربگرایان داخلی، در حال خرید زمان برای متوقف کردن قطار پیشرفت کشور هستند تا به خیال خام خود از رهگذر آن برای تشدید فشار و حتی احیای اغتشاشات در داخل راهی بسازند.

اروپایی ها در کنار آمریکا و رژیم صهیونیستی طی 4 ماه گذشته به بهانه اغتشاشات اخیر با ژست حمایت از حقوق بشر به مداخله در امور داخلی ایران پرداخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندبازی اروپا روی طناب پوسیده تحریم با پشتوانه غربگرایان داخلی

بندبازی اروپا روی طناب پوسیده تحریم با پشتوانه غربگرایان داخلی